fredag den 3. april 2009

MY SS09 WISHLIST

Jeg prøver i denne sæson at målrette min shopping, så jeg ikke får gjort så mange impulskøb. Så nu har jeg fået lavet en liste, så jeg har et overblik over mine forårs-og sommer ønsker. På denne liste er bl.a. en af denne sæsons store tendenser, ripped jeans, både i form af boyfriend jeans modellen og som shorts. En af de andre store tendenser er jumpsuits og denne fra Graumann, som også findes i liberty print, synes jeg er et rigtig godt bud. Desuden ville jeg gerne have en creme eller en meget lysegrå læderjakke ind i min garderobe. Slutteligt kunne jeg godt bruge et ur, så mit Casio indimellem kan få en pause og jeg har her fundet dette Marc by Marc Jacobs ur, som jeg synes er ret skægt.

9 kommentarer:

Julie sagde ...

Det er nogle super fine jeans! Hvor er de fra?

Merete sagde ...

De er fra Gina Tricot.

/Merete

Anonym sagde ...

Hvor er læderjakken fra? Den er super lækker...

Ditte sagde ...

Jeg er ret sikker på, at det er en gammel model fra Topshop :)

julie sagde ...

Tak! Jeg har lige været inde og erhverve mig et par af de fine jeans i dag..:-)

Merete sagde ...

Skønt. Jeg håber at kunne komme ind og prøve dem en af de næste par dage.

julie sagde ...

Jeg var i den der ligger på købmagergade og der var ikke ret mange tilbage, bare lige til information..:-)

Anonym sagde ...

Hvor er tasken fra ??

Merete sagde ...

Det ved jeg desværre ikke, da det er buksedragten jeg har kig på.Men det kan da være den kan fås på http://www.musthaves.dk/ hvor også buksedragten er fra.

/Merete