tirsdag den 19. oktober 2010

NEW SHOES CURE THE BLUES VOL. 4


Jeg var en af de heldige der i går var inde på My Wardrobe, mens siden var gået ned. I denne korte periode tilbød de deres besøgende at skrive sig på en liste, hvorefter man ville modtage en mail med besked, når siden var oppe og køre igen, men samtidig en lille fin rabatkode på £50 til fri afbenyttelse, uden så mange andre dikkedarer. Jeg hapsede derfor et par Hunters, så jeg er klar til de kommende måneder med regn en masse.

Jeg er netop kommet hjem efter et hyggeligt bloggertræf, så jeg vil skride i seng. Men I skulle lige se mit røverkøb, som netop er blevet afsendt i dag. Jeg har faktisk hapset endnu et par sko i dag, men det må blive en anden god gang, for nu skal jeg sove.

I got these Hunters for £20 yesterday, since they had some downtime, and therefore they offered the visitors during that time a discount of £50. So I had to get these! Now I'm ready for the rain that is coming up.

2 kommentarer:

nikoline langkilde sagde ...

Det var et rigtig godt tilbud som jeg også benyttede mig af! Hvor er de fede de Hunters kiggede også længe på dem!

Nikoline
http://thirdfashioneye.blogspot.com/

ROBERTA & FRANK sagde ...

LOVE ON HUNTERS <3<3<3 Jeg er også nødt til selv at få mig et par !!

georgianawednesday.blogspot.com