tirsdag den 26. oktober 2010

BIRTHDAY WISHES #1

Min fødselsdag ligger lige rundt om hjørnet og selvom jeg ikke er fan af det at have fødselsdag, kan man jo godt have nogle ønsker. Det er for en gangs skyld lykkes mig, at stable en længere liste på benene og en del af ønskerne er fra By Nord. Jeg har forelsket mig både i deres viskestykker, elg og ugle puden, og ikke mindst er jeg helt syg med deres sengetøj. Problemet er bare, at begrænse sig, for jeg kan jo ikke fylde hele lejligheden med dyresager og jeg kan heller ikke helt bestemme mig for om det sengetøjet med ulven eller bjørnen, der trækker mest.






(By Nord)

My bithday is coming up and I have a lot of birthday wishes that includes stuff from By Nord.

12 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

By Nord's dyreprint er SÅ smukt!! Jeg havde bestemt heller ikke noget imod at eje noget af det. Det er et svært valg, men jeg hælder mest til ulven når det kommer til sengetøjet.

Miss Jeanett sagde ...

Jeg synes helt klart det med ulven er smukkest!

Signe sagde ...

Åhr Ditte, det sengetøj der er FANTASTISK. Og jeg er helt klart til ulven!

Malsen sagde ...

Sengetøjet og viskestykkerne er rigtig flotte - håber du får nogle af ønskerne opfyldt.
Synes i øvrigt at ulve-sengetøjet er mest lækkert :)

Sophie Mathilde Hansen sagde ...

Jeg er også dybt forelsket i især sengetøjet hvor jeg nok ville vælge bjørnen. Den ser altså sød ud.

http://sophiemathildehansen.blogspot.com

Merete sagde ...

Ja, jeg synes også at de laver sådan nogle fine sager, men jeg kan nu stadig ikke finde ud af om det skal være ulven eller bjørnen.
Lige pt. hælder jeg mest til bjørnen, men det når sikkert at ændre sig igen:)

Signe: Tak, men det er nu mig, Merete der har lavet indlægget her:P

/Merete

Signe sagde ...

Ej Merete, det er det da også. Sorry! Det må være fordi Ditte har haft så meget gang i dyr og insekter på det sidste at jeg bare automatisk troede det var hende.. tsk tsk.. :)

Mille sagde ...

Uuuulv! :)

Merete sagde ...

Signe: Det er heller ikke altid til at lure fordi vi tit falder for de samme sager, så jeg kan godt forstå det går galt ind i mellem:)

Mille: åHH, jeg er stadig ikke blevet klogere:P

/Merete

MusicIsMySecret sagde ...

Begge dele!
Heh, aij, det er nok lidt for dyrt. Nu er ulve og ugler mine yndlingsdyr, så for mig ville det ikke være svært at vælge, men bjørnen er nu også ret fantastisk. Og lidt mere dyne-putte-agtig, måske.

Linda sagde ...

Nej, hvor er det fint. Jeg er helt vild med sengetøjet - bjørnen er fantastisk! Jeg kan ikke se prisen på deres hjemmeside, hvad koster sådan et sæt? (:

Linda

Merete sagde ...

Det er desværre ikke helt billigt. Sengetøjet koster 799,- pr. sæt, men forhåbentlig kan det holde i mange år.

/Merete