fredag den 15. oktober 2010

A LITTLE PIECE OF ART


Jeg var i går i Århus og omkring ARoS og se Julie Nord udstilling "Xenoglossy". Jeg blev endnu betaget af hendes værker, end jeg allerede var, og da vi bagefter endte i museumsshoppen købte jeg dette litografi "Little Red Ridinghood" med hjem. Jeg ser det lidt som en investering, jeg har ikke råd til et af hendes værker lige pt, hvis nogensinde, og derfor er litografier vejen frem for mig. Dette er lavet i 140 eksemplarer, og mit er nummer 35. Jeg glæder mig til at få det indrammet og hængt op, det bliver bare så pænt!

I bought this litograph "Little Red Ridinghood" from the Danish artist Julie Nord yesterday, after I saw her exhibition "Xenoglossy" at ARoS in Århus. I fell in love with her pieces even more, than I already was before.

2 kommentarer:

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

hvor er det fint! hvad måtte du slippe for det? :)

Ditte sagde ...

Mange tak! :) Det kostede 2500,-.