fredag den 30. april 2010

THE PAMELA LOVE MOODRING


Da jeg var lille, havde jeg en moodring, den skiftede farve alt efter varmen i kroppen, og jeg elskede den. Men den var altså ikke i ægte sølv, så den overlevede ikke længe. Pamela Love har lavet sin egen version og den købte jeg af min Pamela Love pusher fornylig, den skulle gerne dumpe ind ad brevsprækken snart. 

When I was a kid I had a moodring, but it wasn't sterling silver so it didn't last very long. Pamela Love made her own version of the moodring, which I couldn't resist getting from my PL-pusher, it should arrive shortly.

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Den er så smuk. Jeg har også sukket efter den noget tid efterhånden. Tillykke med den, Ditte :D

/Maria

Anonym sagde ...

Den er smuk!! Hvor ligger den prismæssigt?

- Milla

Ditte sagde ...

Mange tak, Maria :D Jeg synes også, at den er helt fantastisk. Og tak for sidst ;)

Milla, den kan købes her:

http://www.mrsh.se/?contentpage=showproduct&kategori=112&id=3667

Hvor prisen er ca. 2350,-.