fredag den 26. marts 2010

SUPER DE LUXE

Her til aften mødtes jeg med Kia, for at tage en tur til Super de Luxe loppemarkedet i Øksnehallen. Der var rigtig mange lækre sager, og det var dejligt, at der ikke var så mange mennesker en fredag aften. Så jeg kan bestemt anbefale jer at tage en tur derind i løbet af weekenden. Det koster 60,- at komme ind, og der er en del gode ting at finde. Her kan I se et hurtigt gruppebillede af de ting, jeg købte derinde: en pelsvest, et par leobukser, 2 x vintage jakker og et par flettede armbånd. Jeg skal se, om jeg ikke kan få taget lidt billeder her de nærmeste par dage.


Efter loppemarkedet tog Kia og jeg ud for at spiste super lækker mad på Fifty Fifty. Dejlig aften.
Nu vil jeg kaste mig i seng, for jeg har vist en lejlighed, der skal pakkes ned inden onsdag, så jeg har efterhånden lidt travlt.

I was at Super de luxe fleamarket today with Kia and I bought a lot of great stuff.

4 kommentarer:

Natasia sagde ...

hvad måtte du give for pelsvesten? Den sendte jeg lange blikke til i vinters:)

Signe sagde ...

Hold da op Merete! Wauw nogle kup. Pelsen ser helt fantastisk ud, - og meget Isabel Marant'ish.

Glæder mig rigtig meget til at se jakkerne på. Er der ryggen man kan se på billedet??

Merete sagde ...

Natasia: Den fik jeg for 800,-.

Signe: Ja jeg synes jeg fik gjort mig nogle rigtig gode kup og ja vesten er nemlig meget Isabel Marant'ish. De snakkede vi også om.

Jakkerne er lagt med siden til. De er dog nok mere bluser, men jeg vil bruge dem som en tynd sommerjakke.
Jeg skal nok få taget nogle billeder en af de nærmeste dage.

/Merete

Simone sagde ...

Ej tror du smuttede med alle godterne!
Var selv derinde idag, og kome hjem med NADA!:/

Vh Simone/fashionmanifest