mandag den 29. marts 2010

FRIDAY FROM FIFTY FIFTY

Kia tog en masse billeder med sit nye kamera i fredags, og hun var så sød at sende mig nogle af dem, så dem kan I også lige få at se.
Vi havde egentlig snakket om at tage på Lêlê, men da vi fik at vide at ventetiden på et bord var 45 minutter (man kan ikke bestille bord), gik vi i stedet rundt om hjørnet og ned på Fifty Fifty. Så I får lige et billede af en meget træt Merete inklusiv net med loppekøb og af vores lækre mad, som jeg her er ved at gå ombord i. Mums, det var godt, det kan bestemt anbefales.



Here are some pictures from last Friday where Kia and I went to Super de luxe and ate at Fifty fifty.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Ditte,
Undskyld jeg skriver på dit indlæg, Merete.
Det er mig der har skrevet på Kias indlæg om PS-tasken, og vil bare høre hvor man kan købe den henne?
Enten online, eller endnu bedre hvis du kender en butik i KBH.
Vh Malene

Ditte sagde ...

Hej Malene

De sælger dem kun i Holly Golightly i KBH, i butikken på Store Regnegade (mener jeg den hedder, tjekker ikke så tit gadenavnene, jeg vader bare derhen ;))
Min er købt hos MrsH.se, hvor de også har nogle stykker lige pt. Derudover sælger de dem hos LaGarconne, LuisaViaRoma, NetAPorter, Colette, KirnaZabete, de fleste med et .com efter, derfor jeg har skrevet navnet sammenhængende ;)

Mvh. Ditte

Ditte sagde ...

Her er flere links:

www.barneys.com
www.kirnazabete.com
www.proenzaschouler.com
www.net-a-porter.com
www.thecorner.com
www.luisaviaroma.com
www.mytheresa.com
www.saks.com

Unknown sagde ...

Tusind tak.
Jeg må ind og kigge og mærke i butikken. Så kan netshops være anden mulighed.
Tusind tak, Ditte!

Ditte sagde ...

Det var så lidt. :)

Holly skulle vist have haft indbrud fornylig, hvor de fleste PS1 blev stjålet, og de får vist først nye til juni, men prøv da og se, hvad de evt. har tilbage. :)