torsdag den 18. marts 2010

LOOKING AT FURNITURE

Det har været det skønneste lune vejr her i København i dag, deværre synes min pollenramte næse ikke det er så fantastisk. Nu er jeg proppet med antihistamininer og de har suget alle kræfterne ud af mig, så mon ikke jeg skal have mig en lille lur om lidt.

I får lige et billede fra i går aftes, hvor vi var ude og kigge på møbler til den nye lejlighed. På billedet kan også ses et af mine køb fra i sidste måned, nemlig det grå stofnet fra See by Chloé, som jeg fandt på Ebay til bare 200,-.


Kappe Oasis, Støvler Vintage, Stofnet See by Chloé

I was wearing this yesterday, where I had my new bag from See by Chloé with me. I bought it on Ebay for about 30 $

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt det er så lunt nu, at det er til at holde varmen i en kappe! Man har jo ellers skullet pakke sig helt ind.
Også dejligt med nye indlæg på bloggen igen!

Lisa sagde ...

Fedt net. Hvor er tørklædet fra?

KH. Lisa

Merete sagde ...

Tak skal I have.

Lisa: Tørklædet er købt i Urban Outfitters for et pat år siden.

/Merete

Anonym sagde ...

Super fedt outfit :)