tirsdag den 27. juli 2010

MONKI FW '10 // MY FAVORITES


Jeg lurede Monki's efterårs sager igennem tilbage i april, da jeg var i askeeksil i København. Der var vi nemlig til Monki event sammen med et par andre bloggere. Jeg pillede blandt andet meget ved nederdelen med prikkerne, og jeg ærger mig stadig over, at de ikke har lavet en kjole i det stof - den ville jo have været perfekt! Derudover er jeg ret vild med Monki's print denne sæson, der har de seneste sæsoner været en del 80'er svipsere på den front, i hvert fald i forhold til mig og min stil. Men da meget af det nu hænger på udsalg, ja, så er det vist ikke kun mig, der ikke har været ellevild. 

Jeg har allerede spottet nederdelen i butikkerne, og de andre sager skulle også dumpe ind de næste måneder. Jeg glæder mig til at pille, rode og rage på sagerne. Jeg håber, at de lever op til mine forventninger.

Monki's FW collection, so much better than the recent ones! The prints are so great, and I would have loved a dress in the same fabric as the skirt with the dots, it would have been perfect! The stuff will arrive in the stores during the next month, I've already spotted some of it.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er en virkelig fin kollektion, de har lavet denne gang! Og gode favoritter du har udvalgt. :)

/Trine