mandag den 30. november 2009

OUTFIT // SCHOOL AND DINNER

I dag er jeg påbegyndt den sidste uge i dette semester, så mine eksaminer er lige om hjørnet. Øv. Mine forældre var dog lige en tur på besøg i dag og vi tog ud for at spise store burgere på Halifax, hvilket altid er et sikkert hit hos mig.

I får lige et outfit billede fra i dag, der dog bærer præg af, at jeg stadig er halvsyg og hoster i et væk.


Jakke Zara, Kjole H&M, Cardigan H&M Divided, Støvler My favorites, Taske Rika, Tørklæde Rabens saloner

Today have began my last week in school before my exams begin and my parents were visiting, so we went out for burgers.

2 kommentarer:

Fashion Affairs sagde ...

Jeg er helt vild med din stil! Du kombinerer high street med luksus og det ser fantastisk ud! Jeg får helt lyst til at være lidt copycat ;-)

http://www.fashion-affairs.blogspot.com/

Merete sagde ...

Tak skal du have og du skal da være så velkommen til at være copycat;)

/Merete