fredag den 11. september 2009

OUTFIT // FINALLY WE HAVE A GROUP


Cardigan 3.1 Phillip Lim, Tee eBay, Taske Proenza Schouler, Tankkjole H&M, Ringe Vintage, Delfina, Halskæder David & Martin, H&M

I dag afsluttede vi endelig gruppedannelses forløbet og fik afleveret en gruppeseddel, det har været en hård omgang, men det bliver nok bare værre herfra. Her til aften slapper jeg bare af, og om lidt ryger Twilight på DVD'en for 2. gang. Jeg har desværre afsluttet de 3 bøger, og venter nu bare på nummer 4 i serien. Jeg har nemlig valgt at læse dem på dansk i første omgang, og så tager jeg den engelske bagefter. Jeg var desværre dårlig til at 'spare' på dem, og de blev slugt på ikke engang et døgn pr. bog. Øv, altså. Ville ønske jeg læste vildt langsomt. :D

Tjek lige alle de sager jeg har smidt på salgsbloggen, jeg skal have solgt ud jo!

Men nu til filmen ;)

Ingen kommentarer: